×
♥ kort

♥ kort

En del ger en kram andra glömmer kanske bort alla-♥-dag..
I år tänkte jag ge kort och choklad till dem jag håller kärt. För visst är de värda lite extra ibland? 
Jag skrev upp åt vem jag tänkte göra kort, listan blev längre och längre och nu har jag suttit halva helgen och knåpat med papper och sax.


Detta är min favorit bland årets alla-♥-dag kort. En brevlåda som går att öppna och allt. Beskrivning hittar ni hos Martha Stewart.


Sedan har vi you are handsome-kortet. Detta kan både stora och små göra, inte svårt alls. Vill man göra kortet ännu lite roligare kan man skriva ta hand om dej på baksidan.


Sist men inte minst det glamorösa kortet. Det här blev årets prydligaste kort, inte heller svårt att göra.

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine