×
Jag i form av en lista

Jag i form av en lista


1. Hur gammal är du? jag är än så länge aderton, huhh
2. Hur gammal känner du dig? som aderton, apsålut inte mer
3. Vad har du gjort i dag? jag har vaknat, handlat mer mat än jag kan äta upp, bytt profilbild på facebook
4. Vilken film såg du senast? The Perks Of Being a Wallflower, såg den alldeles nyss
5. Vem ringde du senast? vi ska se efter... vem jag ringde eller vem som ringde mej? ringde: ingemo, blev ringd av: mamma
6. Är du besatt av någonting? nja
7. Är du rädd för blod? nee
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? ett stökigt rum som inte blivit städat på ett x antal dagar (läs månader)
9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? tyvärr inte
10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? tyvärr inte
11. Vilken färg är dominerande i din garderob? jag skulle vilja säga gul men sanningen är svart
12. När vaknade du i dag? ...halv ett
13. Vilken är din favorithögtid? semikolonets dag
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? varsomhelst, bara jag är glad så
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? lågstadie disco. nej, skojjade bara skulle gärna återvända dit?
16. Hur vill du tillbringa din pension? med min gråhårige lille man i en liten ljusblå stuga
17. Vad lyssnar du på just nu? ingenting
18. Har du någon gång brutit ett ben? nej
19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? smör, smör, smör, smör och en brödskiva
20. Vem är din favoritkändis? har ingen, mn swedish house mafia låg bra till där ett tag
21. Vad är du på för humör just nu? neutral på gränsen att bli rastlös
22. Vilka världsdelar har du varit i? europa och asien
23. Snarkar du? nej jag talar bara i sömnen
24. Vilka yrken har du provat på? elev
25. Hur går du helst klädd? i min vinröda tröja
26. Vilket stjärntecken är du född i? nåå det är väl fiskarna
27. Vilket är ditt favoritgodis? choklad helt klart, det har jag insett nu i min godisstreik-period
28. Vad sa du senast? (minneslucka)
29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? hobby
30. Vad har du på dig just nu? gråa mjukisbyxor och blå klasströja
31. Vilken är din favoritaffär? monki!
32. Vad har du för storlek i kläder? S
33. Vad har du i dina fickor? ingenting
34. Vad köpte du senast? avokado och massvis med salta kex
35. Hur många gånger har du flyttat? 3
36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? en vän, popcorn och ett avsnitt robinsson
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? kvällsmänniska
38. Senaste filmen du såg på bio? The Impossible
39. Har du blivit sydd någon gång? jo, ett pyttelitet stygn
40. Har du någon gång badat naken utomhus? nemen sluta... jo
41. Vad åt du till frukost? en morot
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? 18-10=8, fridfullt och bekymmerslöst?
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? nejj
44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? oj? jag fick en liten vändagspresent av min mor, hihhi
45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? högst upp på högen av saker på mitt nattduksbord
46. Vad var det sista du åt? chokladpudding
47. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? ojdå, allt mellan 04.55 till 12.30
48. Är du blyg? ja mest hela tiden
49. När flög du senast? i höstars
50. Har du något tatuering? nepp
51. Har du varit med om en bilolycka? nejdå
52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? jodå
53. Vilken är den roligaste träningsformen? innebandy och dans
54. Har du några husdjur? nix
55. Vill du gifta dig? jajja
56. Var växte dina föräldrar upp? här och där *pekar hitåt och ditår*
57. Har du någon gång ringt polisen? i misstag
58. Vilka är dina största svagheter? dålig självdiciplin
59. Har du, eller har haft, något smeknamn? nej aldrig
60. Vad ska du göra imorn? ingenaning!

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine