×
Bara för att du kan

Bara för att du kan


Idag firades att våren är kommen med 3 glassar på stan. Vi köpte alltså tre på var, bara för att vi kan. I samma veva firade vi att sista resultatet för studentskrivningarna hade kommit och vi blev båda två mer än godkända. Jag blir alltså student? Det innebär att också jag får komma på ett stort fotografi ovanför bokhyllan där hemma. Kalas!

Sedan har jag visst glömt min kamerasladd hemhemma och det gjorde mig lite besviken inombords men det är smällar man får ta. Igår gick även min vintersko sönder och det var minst lika ledsamt. Vårskorna är inte speciellt hela heller för den delen så nu borde jag gå på skojakt. Men nej, jag går nog och köper båtbiljetter till grannlandet istället. Varfördå? Bara för att jag kan.

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine