×
+20 grader celsius, minst

+20 grader celsius, minst


Har du hört på maken! Ena dagen använder jag vinterjacka och känner kylan isa längs ryggraden. Nästa dag får man lov och ta till shortsen för att inte hamna i värme koma. Ja, kära nån vilket härligt land vi lever i! Sicken variation.

Jag har i princip gått och fått sommarlov nu, eftersom jag inte längre gör något vettigt om dagarna. Därför kunde jag hela denna soliga dag ligga utomhus på en madrass och lapa sol. Fast helt IQ befriad fick jag dock inte ligga där, när nu inträdesprov närmar sig med stormsteg. Tills nästa vecka skall 5 oändligt långa artiklar läsas så det är till att vara lite flitig också.

Men tänk ändå att det blev sommar i år också. Nu är det nog bäst att gå ut en sväng till...

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine