×
Freedom.

Freedom.

(Nu skriver jag på en dator som är helt tom på innehåll, så att en bild är att förglömma)

Hur som haver, här om dagen var jag på inträdes prov. Sådant är lite nervöst men också lite lärorikt. Nu är det i alla fall över och då får man ta och vänta och vänta och vänta... och vänta lite till på ett kuvert där det står "du kom!! in" vs. "vi vill inte ha med dej att göra". Typ.

Idag är det skolavslutning. Jag försöker städa ur mitt krypin och packa ihop allt skräp jag har samlat på mej under året. Nu skall det nämligen flyttas hem igen, ut till landet så att säga. Visst är det mysigt med egnahemshus och massor av träd, men nog är "storstads" livet ganska mysigt det med...
Fast, här skall det inte deppas! Klockan 3 har jag inbokad pizza-picknick och klockan 6 drar jag på mej högklackat för att sedan se det sista av gymnasiet någonsin?!

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine