×
Återvända till vardagen

Återvända till vardagen


Sommaren är småningom slut, men det gör inte så mycket. Jag kan faktiskt tänka mej att återvända till vardagen igen, för det är trots allt till något nytt. Jobbet är också snart slut - ah så skönt. Orkar inte riktigt rensa ogräs längre. Men jag är nöjd med sommaren. Jag har varit på inträdesprov, roadtrippat, grillat på engångsgrill, tittat på får, ätit kokos-, kaktus-, hallon-, mango-, polka-, vanilj och chokladglass, tittat på sommar med Ernst, köpt batong på torget, rockat loss på Åland och skrivit hyreskontrakt. Vad mer kan man begära? Kanske har jag glömt att vila sådär riktigt ordentligt... men jag tänkte ta och göra det idag. Först med en kopp saft, lite blomkål och en bra bok. Sedan skall det sovas i tid.

...sömn skall nog inte underskattas trots allt.

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine