×
TJUGOETT

TJUGOETT

19
Jag minns min nittonde födelsedag, då kunde jag absolut inte bli nitton för jag hade inte gjort i närheten allt man borde för att kunna fylla så många år.

20
På mitt tjugonde jordsnurr hann jag däremot med allt och lite till, jag var ung och galen - på gott och ont. Men när jag hade varit ung och galen ett tag, då fick jag liksom nog. Så jag slutade vara ung fortsatte vara galen - sedan kunde jag fylla tjugo.

21
I år har jag ingen ålderskris alls, för senaste året har jag hunnit med ännu lite till. Jag har haft löjligt roligt  med mina vänner, bott med min knasig familj, illustrerat, tränat, ätit, sovit, gråtit, skrattat... ja, nu är jag nog redo att bli tjugoett.

Så grattis till mej (men idag fyller jag ju inte år - det gjorde jag hela förra veckan)

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine