×
Måndagsbestyr

Måndagsbestyr

Denna dagen steg jag upp fasligt tidigt, drack mitt morgonkaffe och satte mej ner för att göra en lista. Alla andra i hela vida världen var på jobb idag förutom jag, så jag gjorde mej några punkter för att inte vara helt oproduktiv.

Jag fick kryssa av första punkten, ett litet illustrations projekt jag har på gång just nu. Där satt jag i mitt kreativa kaos och hade det bra.

Sedan skissade jag lite inför punkt två men det tog liksom stopp, jag hade svalt kreativiteten? Den var puts veck. Nåväl, jag tror jag skall försöka mej på punkt fyra nu - en jogging runda. För finns det något bättre sätt att få nya idéer än att springa/gå längs en smal, liten stig i skogen där träden viker sej över som en tunnel? Skulle inte tro det.

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine