×
 I höst får jag inte missa...

I höst får jag inte missa...

Okej. För några kvällar sedan vid pyjamas-tid började det bullra utanför fönstret. Det var Borgbacken som hade avslutning på sin "valokarnevaali" och de hade en hejdundrandes fyrverkeri-fest som man såg ända till mitt fönster. Det jag vill komma fram till nu är att det behöver göras en "höst lista" för att undvika misstag som detta, hur kunde jag glömma ljusfestivalen i år igen!

 I höst får jag inte missa: 
 
- Provsmakning av "pumpkin spice latte"
- Fotografering av de illgula träden utanför min skola, alternativt fotoshoot av liknande galet gula träd
- Läsa boken "meningen med hela skiten" hopkrupen under en filt
- Besöka vinterträdgården och se vad som växer där på hösten
- Besöka alla museum när de har gratis dag för studerande
- Äta bruch, har två tipsade ställen som skall prövas på
- Pyssla ihop något av garn till månadens monthly makers
- Beställa stickade vantar av mor
- Illustrera höstkort, skriva brev, samt posta ✔
- Elda upp alla mina doft ljus, helst de nya kokosdoftande men och ljusen med doft av granatäpple/ ananas-paprika/ pumpa/ grapefrukt/ ingefära-bambu
- Andas in massor av frisk, om än kall, höst luft

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine