×
avkryssad höstlista

avkryssad höstlista

- Provsmakning av "pumpkin spice latte" ✖ blev istället provsmakning av pepparkaks latte

- Fotografering av de illgula träden utanför min skola, alternativt fotoshoot av liknande galet gula träd ✔ Jamen visst, här har vi ett bildbevis.

- Läsa boken "meningen med hela skiten" hopkrupen under en filt ✖ nope, alla böcker jag läst har varit skolrelaterade. Har inte funnits en droppe tid i höst för att läsa roliga saker.

- Besöka alla museum när de har gratis dag för studerande ✔ jag besökte inte alla utan endast ett, konstmuseet Kiasma. Dock var det väligt mycket folk den dagen, trångt och inte alls så trevligt. Naturhistoriska kanske blir av i december, vem vet.


- Pyssla ihop något av garn till månadens monthly makers
 
- Beställa stickade vantar av mor ✔ jadå, jag såg ett par urfina senast jag kikade i hennes stickskafferi.


- Illustrera höstkort, skriva brev, samt posta ✔

- Elda upp alla mina doft ljus, helst de nya kokosdoftande men och ljusen med doft av granatäpple/ ananas-paprika/ pumpa/ grapefrukt/ ingefära-bambu ✔ eller jag har ju en hel drös kvar men har börjat tända ljus allt mer flitigt! För usch vad mysigt man får det då!





- Andas in massor av frisk, om än kall, höst luft ✔ Tycker jag att jag har lyckats med det även om jag har hunnit sitta många timmar inne också.

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine