×
Superduper grön smoothie

Superduper grön smoothie

Det får inte gå en dag utan smoothie just nu för jag tänker inte bli förkyld. Ibland slinker det ner till och med två. Jag hoppas att denna superduper gröna smoothie skall hålla immunförsvaret i skick och ingredienserna består egentligen av precis allt grönt du har hemma / hittar i butiken. Jag skulle ha velat ha i lite fler gröna ting men utbudet i min hemkommun var inte större (där jag befann mej när smoothien skulle mixas). Huvudsaken är att du får tag i en avokado som du slänger i för krämigheten - då blir allt så bra så!

SUPER GRÖN SMOOTHIE

1 avokado, 2 gröna äpplen, en knippe färsk basilika, 2 msk färskpressad limesaft
Dekoration: kiwi, lime, basilika

Om du inte är sugen på en grön smoothie kan du kika om någon av dessa passar dej bättre:



Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine