×
Podcast tips : Social by default

Podcast tips : Social by default



Jag tänkte ta och tipsa om lite podcast jag gillar att lyssna på för finns det något bättre än att höra på andras funderingar när man dammsuger, sitter i buss eller redigerar bilder va? Nä trodde inte det.

Okej så näst ut är Social by default, en podd av Deeped Niclas Strandh och Sarah Larsson Bernhardt. De är experter på sociala medier och digitala varumärken. Deras podd handlar om just det: sociala medier, strategier och branding. De har avsnitt som går djupare in på Twitter / Instagram / Facebook, Pokemon go, algoritmer, reklamidentifiering osv. Massa kul och klokt att lyssna till om man håller till i den digitala branschen.



Deras avsnitt är alltid kring en halv timme och passar därför perfekt att lyssna på till och från jobbet (något i alla fall jag har lyssnat till otaliga bussresor). Jag gillar den här podden för att de är otroligt insatta i ämnet och vet vad de snackar om, de är lätta at lyssna till och har lagom långa avsnitt.

Tidigare har jag tipsat om:

- Säker stil
- Vegopodden

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine