×
Podcast tips : En Underbar Pod

Podcast tips : En Underbar Pod

Jag tänkte ta och tipsa om lite podcast jag gillar att lyssna på för finns det något bättre än att höra på andras funderingar när man hänger upp tvätt, joggar eller paketerar julklappar va? Nä trodde inte det.

Okej så näst ut är En Underbar Pod  med ingen mindre än Underbara Clara och Erica Dahlgren. De pratar om allt mellan "service personalen vi minns" till "nykteristen som drack tre glas för mycket". Samtidigt bakar / skapar de ofta något till temat, till exempel fixade Clara nyligen pinnbröd samtidigt som de diskuterade om sin relation till bröd. Jag gillar det faktum att de alltid gör något samtidigt, programmen blir mer levande. Ett avsnitt utspelar sej ofta på flera ställen också, t.ex. både i Claras kök och vid en brasa i skogen.

Avsnitten är oftast kring en halv timme, en del är längre. Jag gillar denna pod för att det är två trevlig typer att lyssna till - de är också mycket kloka så man blir alltid snäppet smartare och på bra humör efteråt.


Tidigare har jag tipsat om:

Säker stil
Vegopodden
- Social by default

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine