×
alla-♥-dag

alla-♥-dag

Glad alla--dag på dej! Hoppas du har en underbar dag och får spendera den med fina vänner och massvis av choklad.

Själv hade jag inte tänkt fira dagen nämnvärt, men igår efter en runda på stan kunde jag liksom inte stå emot längre. Jag köpte små presenter åt allihop och fixade personliga hälsningar till. Det blev ett par vykort, där jag printade ut några välvalda citat på tjock kartong. Är smått kär i fonten jag valde också, använder den lite överallt för tillfället.

Hursomhelst, det här fixade jag åt syrran  Tror hon blev så nöjd så.

Och här är två kort till. Without "me" you´re just "aweso" och All you need is love. Det sista var ju ändå bara fint.

Ja eller, ändå tills man läser insidan... falskt, fyra grundläggande behov är luft, vatten, mat och skydd. Hehe.

2 kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine