×
Bulle i höjd med en tändsticksask

Bulle i höjd med en tändsticksask

Hej där! Har du hunnit trycka i dej några fastlagsbullar än? Jag har blivit bjuden på ett par under det nya året, sedan fixade jag egna som inte blev högre än en tändsticksask. Då kan man ta två om man är riktigt sugen. (Ett bulle-tips om man inte gillar mandelmassa eller bara vill ha omväxling är att testa fikonsylt - det gjorde sej riktigt bra, hade liksom hemma och var tvungen att pröva.)




Förra året gjorde jag annars tvärtom, då bakade jag big-mac-fastlagsbullar som var omöjligt stora att äta. Tänkt så de kan gå från år till år.

2 kommentarer

  1. Åh alltså jag har inte ätit en endaste bulle på hela året! Hur gick det till? Jag får kanske baka en sats i helgen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej är det sant! Kära nån, du måste allt fixa ihop en sats i helgen då :D

      Radera

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine