×
Ett februari som varit

Ett februari som varit



Tre saker jag gjort:
 Promenerat på isen
 Spikat upp en tavellist + beställt värdens mysigaste prints
 Sett första avsnittet av superskaparna

Tre saker jag funderat på:
 Om isen håller att gå på
 Sommarjobb
 Resa till Stockholm





Tre saker jag mumsat på:
 Hjärtbulle
 Gratis tårtbit på den nya, lilla matvarubutikens invigningsdag. Den ett kvarter bort.
 Våffelbuffé

Tre sak jag misslyckats med:
 Grodda chiafrön (jag planterade frön, de växte så det knakade. Sedan glömde jag vattna en helg och allt vissnade)
 Simma varje måndag
 Hålla liv i världens finaste och största ros jag någonsin fått i mer än en vecka :(




Tre saker som funnits på "att göra listan":
 Köpa kaktus
 Måla om i hallen
 Ring banken

Tre saker jag läst:
 Monthly Makers sammanställning av bidrag - så mycket inspiration!
 Finsk inredningstidning (ville lära mej språket, men hade glömt att jag bara tittar på bilder när jag bläddrar i tidningar. Typiskt)
 Påbörjat: "Bara Barnet" av Torey Hayden. Har läst (nästan) alla hennes böcker och blir så inspirerad av hur otroligt duktig hon är på det hon gör.

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine