×
Välkommen till theglassberg.com

Välkommen till theglassberg.com

 välkommen till the glassberg - Julia Glasberg

Hej där och välkommen! De senaste dagarna (och veckorna) har jag läst in mej och klurat på det här med Wordpress.. tillsist tog jag tag i saken och flyttade över till en egen Wordpress blogg med min alldeles egna domän theglassberg.com! Att flytta över bloggen var kul, nytt, läskigt, förvirrande och skönt när det väl var klart. Ja, för nu är den nya bloggen någorlunda färdig, men man får allt ha lite överseende såhär i början ifall några länkar går fel eller en del bilder har knasig storlek. Jag jobbar på att finslipa saker och ting ännu. När jag hittat tillrätta kommer jag nog fortsätta som förut, dvs posta allt kreativt jag känner för och det hoppas jag bestå av massor med:

 välkommen till the glassberg - recept
 välkommen till the glassberg - recept

↳ söta recept och matbilder, eftersom det är min favorit sak att fota just nu.

 välkommen till the glassberg - mönster

↳ färggranna mönster och små illustrationer.

 välkommen till the glassberg - d.i.y  välkommen till the glassberg - d.i.y

↳ massvis med D.I.Y! Det blir såklart en hel del Monthly Makers + att jag hoppas hinna dela med mej av massa återbruk, nya ideér och tips.

 välkommen till the glassberg - äventyr
 välkommen till the glassberg - äventyr
↳ sist men inte minst vill jag också dela med mej av äventyr. Om jag råkar ut för något sådant framöver vill säga.

Hoppas vi ses!


 

Följ mej gärna på: Instagram & Bloglovin

4 kommentarer

  1. Tycker du har gjort det sååå fint här inne och gillar hela layouten med din fina header och den blågrå accentfärgen ihop med mycket gult i bilderna. Snyggt, och lätt att manövrera sig! För mig är det lite svårläst när jag inte kan markera texten med musen och svårt med enhandsstyrningen att inte kunna högerklicka (för att tex öppna länk i ny flik - ibland har jag en katt i knät och når inte ctrl-knappen :P) men förstår också varför du väljer att koda det så. Bravo!

    SvaraRadera
  2. åå vad kul att höra och tack ska du ha! Aha, är väl inte nödvändigt att jag har en sådan funktion så jag skall kolla över saken! tack såå mycket för feedback

    SvaraRadera

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine