×
5 fina saker i maj

5 fina saker i maj

the glassberg - fem bra saker i maj→ Jag klippte lugg. Först var det väldigt ovant och jag kände en slags hatkärlek, men nu gillar jag den mest.

the glassberg - fem bra saker i maj the glassberg - fem bra saker i maj the glassberg - fem bra saker i maj the glassberg - fem bra saker i maj

→ Grillkväll tillsammans med syrran och våra killar på en Ö (som sitter fast i land men ändå). Det blev biff, hallumi och chokladbananer. Fint men kallt.

the glassberg - fem bra saker i maj

→ Jag åt overnight oats med choklad. (som det här chokolate peanut butter receptet ungefär... fast utan jordnötssmör)

the glassberg - fem bra saker i maj
the glassberg - fem bra saker i maj the glassberg - fem bra saker i maj

→ Det blev varmare tillsist och jag drack kaffe utomhus x2, plus hade massa kaffepauser på balkongen.

the glassberg - citron patches

→ Jag flyttade bloggen hit - hurra!

 

6 kommentarer

  1. Alltså din blogg är helt underbar! Jag älskar den verkligen!

    SvaraRadera
  2. Så fina stunder! Och du passar ju superbra i lugg!

    SvaraRadera
  3. åå tack ska du ha, blir så glad att höra! <3

    SvaraRadera
  4. Tack ska du ha, va bra att någon fler gillar :D maj var riktigt mysigt <33

    SvaraRadera
  5. Åh vilken fin lugg! Tycker den passar dig superbra! Fint maj du verkar haft också!

    SvaraRadera
  6. Vad kul att du gillar den, tackar :) Det var riktigt fint!

    SvaraRadera

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine