×
5 fina saker i juni

5 fina saker i juni

the glassberg - examensbild
→ jag gick på dimission och fick mina papper från skolan. En nyutexaminerad medianom här hej! Dagen bestod till stor del av att dokumentera och därför tycker jag att just den här bilden passar rätt bra.

the glassberg - kakbuffe→ jag gick på kakbuffe (!) med lågt blodsocker, dum kombo men så värt besöket. Vi åt kaka tills vi storknade.

the glassberg - pioner
the glassberg - pioner
→ jag prydde köksbordet med några examens-blommor. Finast var kanske de gigantiska pionerna jag fick från jobbet!

the glassberg - ananas pinata
→ gick på 7 års kalas och kikade på när födelsedagsbarnet krossade ananas pinatan! Allt godis delades jämnt ut mellan.. en person.

the glassberg - utflykt
→ var på utflykt till ett favoritställe, men mer om det en ny dag...

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine