×
5 fina saker i juli

5 fina saker i juli

vatten och moln

→ Jag var på en plats med sådan här fin utsikt. Jag var också på platser med liknande utsikt både en och två och tre gånger!

→ Jag ordnade brunch med en kompis, vi åt och pratade om fina ting i minst en halv dag.

→ Jag cyklade hit och dit och fram och tillbaka, för att slutligen vara med i ett lopp på 106km bara för att - jag klarade det!

→ Jag lyckades få ett frö att gro, vilket resulterade i en smörgås med min egna basilika på.

→ Jag var värd för monthly makers, något som var riktigt kul. Blev inspirerad att skapa både det ena och det andra!

Men ingenting hamnade på bild, ja eller bara pixliga telefonbilder. Jag har jobbat + njutit av sommaren så kameran har lämnat hemma och samlat damm. Men kanske lika bra så? Har du fångat några fina saker på bild i juli?

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine