×
DIY: Fiskdamm till en 3-åring

DIY: Fiskdamm till en 3-åring

Fiskdamm, tygfiskartyg fisk och metspö
Snart fyller en liten krumelur tre år och jag ville fixa något skoj. När jag ger en present åt en småtting vill jag gärna att den ska vara intressant i mer än 2 sekunder, som det så lätt kan bli för en liten krabat. 
Tyg fisk och metspö
Jag klurade på något som går att leka med tillsammans + något som jag kan fixa ihop själv.
Tyg fiskar i olika färger och former
Så det fick bli metspö + fiskar. På spöet sitter en liten magnet längst ut och på varje fisk finns ett gem. Så tanken är att man ska få upp fiskarna med magneten, en i gången - vi får ju se hur det går och det återstår ännu att se hur länge det är intressant.

Stor och rund tygfisk i rött med vita prickar
SparaSpara

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine