×
Nya vykort

Nya vykort

Alltså hur många vykort kan man behöva? Jag hoppas på hur många som helst för jag kan inte sluta köpa alla söta vykort jag stöter på.. här är mina senaste fynd + 2 upptäckter på bra finska illustratörer:
Två vykort
Häften med händer på

Lulu&Helina. Vykorten med kattdjur är gulligt och stilrent. Bilden under är på ett litet häfte, så inget vykort där men samma illustratör. Älskar färgkombinationerna på båda!
Två vykort med trädgårdar på
Muumuru. Hur söta är inte dessa växt/trädgårds vykort! Blir så sugen på att odla ärtor och fika.
Två vykort med tårta och tatueringar på
Flying tiger. Roliga/snygga vykort som alltid. Ett tårtkort perfekt till någons födelsedag och ett tatuerings-inspirerat kort till mej själv. Så bra.

2 kommentarer

  1. Vilket fint inlägg! Rama in vykorten så har du världens finaste tavelvägg ju!

    SvaraRadera
  2. Jaa aa, jag borde nog satsa i en tavelvägg! Måste bara införskaffa ramar då, tack för tipset!

    SvaraRadera

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine