×
5 fina saker i september

5 fina saker i september

Skog som reflekterar sej i stilla vatten
Lövskog md en torkad trädstam i mitten

→ I september gick jag längs en vandringsled med småttingar och fascinerades av hur långt de orkade gå.
Rosa husfasadVita klistermärken med &-tecken i svart på
→ Det var mycket bröllops fix och mer lär det bli. Jag var med som smakråd när syrran provade klänning och vi har fixat inbjudningskort, vilket man kan se en liten liten glimt av här.
Ogräddade kakor med karameller på
→ Jag bakade en massvis. Citron-marängfudge som blev misslyckade och punchpraliner som blev lyckade. Stora kakor med polly på som vi redan ätit upp och så ännu två smarriga saker som det kommer upp recept på nästa månad.
Katt på trappa
→ Först blev det kallare och jag tog fram min halsduk. Sedan blev varmare och jag gick ut och lapade sol i t-skjorta.
Jordgubbar med vitchoklad på
→ Jag var på date med killen och vi firade tre år, vilket känns som ett ögonblick och en evighet på en och samma gång <3

3 kommentarer

  1. Vilket mysigt inlägg och de där pollykakorna ser ju så goda ut.

    SvaraRadera
  2. Pollykakorna är riktigt mumsiga!

    SvaraRadera
  3. Så mysigt och vad glad jag blev!

    SvaraRadera

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine