×
God Jul 2017!

God Jul 2017!

Julklappar pyntade med spelkort och karamellerTvå julklappar pyntade med spelkort och karameller

Idag är dagen som jag inte alls var beredd på i år, men lika efterlängtad är den för det. Julafton! Idag ska jag ta det så fruktansvärt lungt och bara njuta. Gårdagen bestod av den sista julstressen och jag satt halva dagen och paketerade klappar och lyssnade på julmusik på högsta volym.
En julklapp i vitt och en i beige
Julklappar pyntade med spelkort och karameller
Till "Monthly Makers jul" fixade jag ju julkort och etiketter till årets julklappar. Jag började också slå in presenterna i vitt papper och dekorerade med marianne karameller och gamla spelkort. Karamellerna fäste jag fast med dubbelhäftande tejp. Spelkorten tyckte jag passade så fint med det röda mönstret. Det var en packe spelkort jag hade sparat för just pyssel eftersom det inte längre fanns 52 kort. De går att pynta med korten som de är eller så limmar man fast vitt papper på framsidan och fixar etiketter av dem! Det är så kul att pakerara klappar och låta fantasin flöda. I alla fall är det kul med de första klapparna och de fyrkantiga, sedan kan det kännas lite små jobbigt att fixa mjuka paket.
Julklappar pyntade med spelkort och karameller
Det var de julklapparna och nu vill jag bara önska en god jul! Njut och ta hand om varandra ♥
Julklappar pyntade med spelkort och karameller

4 kommentarer

  1. God Jul Julia! och så vackra paket!

    SvaraRadera
  2. God jul! Och du bjuder på inspirationsboost som vanligt, hade själv aldrig kommit på tanken att dekorera med spelkort men det blev ju HUR fint som helst!

    SvaraRadera
  3. God Jul! Vad kul om du blev inspirerad, är kanske inte det vanligaste man dekorerar sina julklappar med, men funkar fint ändå :D

    SvaraRadera

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine