×
31 bra punkter från ett januari som varit

31 bra punkter från ett januari som varit

Gran med frost, Vinter
Skog med frost, Vinter

Jag är rätt bra på att alltid sträva efter något jag inte har, jag antar att det passar in på rätt många. I början på året när jag funderade hur jag vill rikta in mitt 2018 var tacksamhet ett ord som dök upp flera gånger. Inte från mitt eget initiativ men utifrån... genom poddar, videoklipp och texter jag trillade över. Genom en kompis youtube kanal snappade jag upp "man är rik när man uppskattar det man har", jag la qouten bakom örat. Den var så självklar och lätt men samtidigt så svår. Efter det snubblade jag över tacksamhet gång på gång och en dag fixade jag en lista med punkter att vara glad över i januari, punkterna skrev jag upp i min då sprillans nya bullet journal. Nu är det ju ny månad, men man kan väl alltid peppas över bra grejer tänker jag, så här kommer 31 bra punkter från ett januari som varit.
Liten tall med frost, Vinter

31 bra punkter från ett januari som varit:

1. Iskall vinter
2. Sovmorgon
3. Mina nya rosa skor (inköpta i mörker pga. elavbrott!)
4. Resa till England, minnen!
5. Färskpressad apelsinjuice x2
6. Snödimma som magiskt blåser över vägen
7. En mamma som kommer med bullar till kaffet
8. Tacokväll
9. Frisk
10. Kravlöst klottrande i bullet journal
11. Vinter + sol!
12. Snöflingor som glittrar i helljus
13. God jordgubbskaka på café
14. Relativt duktig på finska när jag behövde va det
15. God mat på jobbet
16. Loppisfynd
17. Fredags feelis
18. Hemlagad guacamole + natchos
19. Roliga grafisk design uppg.
20. Skida sej trött i kroppen
21. Rosa sol på hemvägen
22. Söta ungar
23. 5 kg apelsiner på tarjous
24. Friskfriskfrisk (extra glad när alla runtom snorar)
25. Fastlagsbulle
26. Kryssa av to-dos
27. Paper cut tutorial
28. Halspastiller
29. Införskaffning av ursöta pappersetiketter
30. Avokado-doftljus
31. Hur en dålig dag kan sluta bra!

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine