×
Podcast tips: säker stil

Podcast tips: säker stil



Jag tänkte ta och tipsa om lite podcast jag gillar att lyssna på, för finns det något bättre än att höra på andras funderingar när man diskar, kör bil eller målar om en lekstuga va? Nä trodde inte det.

Okej så först ut är Säker Stil, en podd av Ebba Kleberg von Sydow och Emelia de Poret som handlar om allt från de rätta klackarna till den perfekta garderoben. Så otroligt roligt att lyssna till ett ämne som jag inte själv är speciellt insatt i. Ofta sätter jag på podcast som handlar om media osv men ibland får man nog av sin egen bransch och måste få tänka på något heelt annat. Då är Säker stil ett säkert kort. Det är alltid ett säkert kort. 





Podden handlar om så mycket mer än kläder - den handlar om självförtroende, en hållbar stil och såklart en hel del av Ebbas och Emelias upptåg. Avsnitten är mellan trettio minuter till en timme (trodde själv de bara var tjugo, tiden går alltid så snabbt när jag lyssnar på dessa två). Det som gör Säker stil så bra är att töserna verkar ha väldigt kul när de spelar in, de är lätta att lyssna på och de brinner för ämnet. Så är det nog om alla ämnen för mej - när någon riktigt brinner för något kan jag inte annat än älska att höra på. Plus, goda vänner som spelar in podd är guld.

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine