×
Sista minuterna 23

Sista minuterna 23

Blommor på vägg

Jag hittade en en lista från mina sista minuter som 21 och bestämde mej för att skriva om samma lista igen, men den här gången som sista minuterna 23. Imorgon under min födelsedag väntar jobb, en lång dag jobb. Men det gör inget, till helgen väntar roligare program. På kvällen blir det ett litet tårtkalas. Vår godis strejk upphör också imorgon, jag har strejkat nästan hela februari... så du kan va säker på jag mumsar i mej en chokladbit eller två.
Blommor på vägg
Bästa minne som 23-åring:
Alltid lika svårt, kan inte bara nämna ett. Jag var på kaffefestival och njöt. Jag cyklade 106km och kände mej stolt. Jag var på äventyr till England och fick se massa nytt. Jag var med i monthly makers ett år och utmanande min kreativitet. Jag bakade massor av tårtor vilket gjorde mej glad. Jag firade Finland 100 och kände mej finsk. Jag gick på vinterbröllop och blev tårögd. För att inte nämna alla fina minnen med vänner och familj som inte går att räkna upp på varken en eller två händer.

Känsla just nu:
Det har varit en vecka fylld med program plus lite förkylning på det, så nu känner jag mej rätt trött. Men det känns ändå bra, nu är det mesta jobbet fixat för veckan och imorgon kväll ska jag njuta av ost&kex, tårta och gott sällskap.

Känsla jag hoppas jag har imorgon:
Nöjd. Är inte så stor skillnad hur dagen blir bara jag är nöjd, så ska försöka undvika att bli hangry osv.

Högst på önskelistan:
Ett skrivbord som går att höja och sänka (så man kan jobba ergonomiskt som bara va).

Morgondagens klädsel:
Kanske tar jag min blåa skjorta med vita prickar... den som en småtting tidigare i veckan talade om för mej att liknar presentpapper. Att gå klädd i presentpapper på sin födelsedag vore väl bra, hahh!

Drömfödelsedagsväckning:
Frukost på sängen med nygräddade våfflor, färskpressad apelsinjuice och nybryggt kaffe. Tyvärr har jag rätt tidig väckning så den som skall uppfylla den önskan får stå i ; )

önsketårta:
Den har jag redan bakat färdigt! Den står i kylen och väntar på att bli uppäten imorgon. Hoppas hoppas den är god. Vänta bara tills ni får se den!

Inga kommentarer

Copyright © the GlassbergCREATED BY ThemeShine